M-EDU s.r.o.,
IČO: 11939516,
se sídlem Řepčínská 155/15, Řepčín, 779 00 Olomouc,
zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Krajským soudem v Ostravě, sp. zn. C 87293,
telefon: +420 728 321 843, e-mail: info@mmedu.cz
(dále též jako „Prodávající“)
- ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Tyto obchodní podmínky upravují vzájemná práva Prodávajícího a kupujícího (dále jen jako „Kupující“), který uzavírá s Prodávajícím smlouvu o koupi vstupu na vzdělávací či jinou akci prostřednictvím potvrzení zaslaného registračního formuláře ze strany Kupujícího (dále jako „Smlouva“), který je umístěn na webové adrese https://mmedu.cz/ (dále jen „Stránky“).
- Kupujícím je spotřebitel nebo podnikatel. Spotřebitelem je osoba, která uzavírá Smlouvu nebo jinak jedná s Prodávajícím, a to mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu povolání (dále jen „Spotřebitel“). Podnikatelem je osoba, která na vlastní účet a odpovědnost vykonává podnikatelskou činnost na základě živnostenského nebo obdobného oprávnění, a činí tak soustavně za účelem dosažení zisku nebo osoba, která je za podnikatele považována dle § 420 a 421 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“).
- Kupující si kupuje vstup na vzdělávací či jinou akci, které jsou prezentovány na stránkách https://mmedu.cz/, a které mohou být předmětem koupě mezi Prodávajícím a Kupujícím (dále jen „Kurz“).
- INFORMACE PRO KUPUJÍCÍ
- Kupující souhlasí s použitím distančních komunikačních prostředků za účelem uzavření Smlouvy. Náklady, které tímto Kupujícímu vzniknou (zejm. cena za internetové připojení nebo telefonní spojení), se neliší od základní sazby a Kupující si je hradí sám.
- Prodávající doručuje Kupujícímu na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři. Kupující doručuje Prodávajícímu na e-mailovou adresu info@mmedu.cz
- Prodávající může zajišťovat vzdělávací akci prostřednictvím třetích osob.
III. OBJEDNÁVKA A SMLOUVA
- Popis a prezentace Kurzu, umístěného ve webovém rozhraní https://mmedu.cz/, je informativního charakteru.
- Kupující vyplní registrační formulář u konkrétního Kurzu (jméno, příjmení/název společnosti, kontaktní e-mail, telefonní číslo), zvolí si termín Kurzu, je-li v nabídce více termínů daného Kurzu, vyplní fakturační údaje a odešle objednávkový formulář prostřednictvím webového rozhraní na webové adrese https://mmedu.cz/ (dále jen „Objednávka“).
- Prodávající je oprávněn od Kupujícího kdykoliv žádat dodatečné potvrzení Objednávky (např. v případě objednání neobvyklého množství kusů) a do doby, než obdrží toto potvrzení, pozastavit dodání Kurzu Kupujícímu.
- Kupující obdrží neprodleně po odeslání registračního formuláře na webových stránkách https://mmedu.cz/ platební údaje k úhradě kurzu a QR kód k úhradě platby kurzu. Připsáním úhrady za cenu Kurzu na bankovní účet Prodávajícího je mezi Kupujícím a Prodávajícím uzavřena Smlouva. Po přijetí platby na bankovní účet Prodávajícího bude Kupujícímu obratem zaslán daňový doklad k přijaté platbě, ze kterého bude zřetelně plynout, že na Kurz zbývá uhradit 0,- Kč, a bude v něm uvedeno, za platbu jakého Kurzu je daňový doklad vystaven.
- V případě, že na straně Prodávajícího došlo ke zjevné technické nebo administrativní chybě při uvedení kupní ceny, není Prodávající povinen Kupujícímu Kurz dodat za takovou kupní cenu, a to ani v případě, že Kupující již bylo uhradil kupní cenu za Kurz. V takovém případě Prodávající informuje o chybě Kupujícího a zašle mu aktualizovanou nabídku. Smlouva je v takovém případě uzavřena potvrzením Kupujícího o přijetí aktualizované nabídky. V případě, že Kupující tuto novou aktualizovanou nabídku nepřijme a již došlo k uhrazení kupní ceny, ve lhůtě čtrnácti dnů mu Prodávající vrátí zaplacenou kupní cenu za Kurz.
- Smlouva je uzavírána v českém jazyce.
- KUPNÍ CENA A PLATEBNÍ PODMÍNKY
- Kupní cena za Kurz je uvedena na stránkách https://mmedu.cz/ vždy u každého jednotlivého Kurzu a je v platnosti po dobu, po kterou je u nabídky Kurzů zobrazena. Kupní cena je uvedena včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků (dále jen „Kupní cena“).
- Kupující Kupní cenu za Kurz uhradí bezhotovostně převodem na bankovní účet Prodávajícího. Kurz lze hradit pouze bezhotovostní platbou. Povinnost Kupujícího je splněna okamžikem připsání platby na účet Prodávajícího.
- Prodávající je oprávněn požadovat a požaduje uhrazení Kupní ceny před poskytnutím Kurzu Kupujícímu.
- Prodávající vystaví Kupujícímu daňový doklad (fakturu), kterou odešle na e-mailovou adresu Kupujícího poté, co dojde k úhradě Kupní ceny.
- DODÁNÍ KURZU, PODMÍNKY A SANKCE
- Smlouvou se Prodávající zavazuje, že Kupujícímu dodá Kurz, který je předmětem koupě v ujednaném rozsahu, množství a termínu. Kupující se zavazuje, že za Kurz zaplatí Prodávajícímu Kupní cenu.
- Prodávající dodáním Kurzu poskytuje nevýhradní a nepřenositelnou licenci užít Kurz ke své osobní či vnitropodnikové potřebě.
- Kupující není oprávněn Kurz kopírovat, nahrávat jej ani jej jiným způsobem rozmnožovat a jinak s ním nakládat v rozporu s autorskými právy, jinými právními předpisy a/nebo licenčními podmínkami daného Kurzu. Kupující také není oprávněn Kurz sdílet s veřejností, přehrávat jej na více zařízeních či do něj jinak zasahovat, zpracovávat jej či jej měnit.
- Prodávající Kupujícímu zakazuje pořizování audiovizuálních záznamů kteréhokoli Kurzu. V případě porušení tohoto ustanovení uhradí Kupující Prodávajícímu smluvní pokutu ve výši 100.000,- Kč za každé jednotlivé pořízení audiovizuálního záznamu, a to do tří dnů ode dne porušení tohoto ustanovení. Uplatněním ani zaplacením smluvní pokuty nezaniká povinnost Kupujícího uhradit Prodávajícímu na jeho výzvu náhradu újmy. Kupující, který si pořídí audiovizuální záznam Kurzu, bude okamžitě vyhozen z Kurzu a nebude se moci přihlásit na další Kurzy ani v budoucnu.
- ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY SPOTŘEBITELEM, STORNO PODMÍNKY
- Kupující-Spotřebitel má právo odstoupit od uzavřené Smlouvy bez uvedení důvodu do čtrnácti dnů ode dne uzavření Smlouvy, je-li odstoupení doručeno Prodávajícímu nejpozději osmý pracovní den před dnem konání příslušného Kurzu. Odstoupí-li Kupující-Spotřebitel včas od Smlouvy dle tohoto odstavce, vrátí Prodávající Kupujícímu-Spotřebiteli bezodkladně, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne odstoupení od Smlouvy, Kupní cenu, kterou od Kupujícího-Spotřebitele za tento Kurz obdržel. Odstoupení je třeba Prodávajícímu doručit způsobem uvedeným v čl. VI.3 těchto obchodních podmínek nejpozději 8 dní před konáním akce. V případě, že Kupující-Spotřebitel doručí Prodávajícímu odstoupení ve lhůtě kratší než 8 dní před konáním akce, nemá Kupující právo na vrácení Kupní ceny a bude postupováno dle čl. VI. 6 těchto obchodních podmínek.
- Kupující-Spotřebitel není oprávněn odstoupit od Smlouvy v případech dle § 1837 písm. a) občanského zákoníku, tedy v případě, že Kupující-Spotřebitel uzavřel Smlouvu v době, kdy do zahájení termínu pro dodání Kurzu zbývalo 14 dnů a méně, a služba mu byla dodána. Uzavřením Smlouvy v této době Kupující-Spotřebitel vyslovuje souhlas s tím, aby mu byl Kurz dodán, resp. služba poskytnuta, před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.
- Odstoupení od Smlouvy musí být Prodávajícímu zasláno uvedené v čl. VI. 1 těchto obchodních podmínek a Kupující-Spotřebitel v něm uvede, že odstupuje od Smlouvy, pokud možno s uvedením čísla objednávky a data objednávky. Kupující-Spotřebitel může za účelem odstoupení od Smlouvy využít vzorový formulář poskytnutý Prodávajícím jako součást těchto obchodních podmínek. Odstoupení od Smlouvy může Kupující-Spotřebitel zaslat na adresu: M-EDU s.r.o., Řepčínská 155/15, Řepčín, 779 00 Olomouc, nebo na e-mail: info@mmedu.cz.
- Odstoupí-li Kupující-Spotřebitel od Smlouvy ve lhůtě uvedené v čl. VI. 1 těchto obchodních podmínek, Prodávající vrátí Kupujícímu-Spotřebiteli bezodkladně, nejpozději do čtrnácti dnů ode dne odstoupení od Smlouvy, Kupní cenu, kterou od Kupujícího-Spotřebitele obdržel. Vrácení Kupní ceny proběhne stejným způsobem, jakým byla Kupní cena uhrazena.
- Kupující, který je podnikatelem, nemá právo odstoupit od uzavřené Smlouvy bez uvedení důvodu do čtrnácti dnů ode dne uzavření Smlouvy.
- Odstoupí-li Kupující (Spotřebitel i podnikatel) od Smlouvy ve lhůtě 7-5 dnů přede dnem konání Kurzu, je povinen uhradit Prodávajícímu 20 % Kupní ceny zvoleného Kurzu. Odstoupí-li Kupující (Spotřebitel i podnikatel) od Smlouvy ve lhůtě 4-2 dny přede dnem konání Kurzu, je povinen uhradit Prodávajícímu 50 % Kupní ceny zvoleného Kurzu. Odstoupí-li Kupující (Spotřebitel i podnikatel) od Smlouvy ve lhůtě 1-0 dny přede dnem konání Kurzu nebo se na Kurz nedostaví, je povinen uhradit Prodávajícímu 100 % Kupní ceny zvoleného Kurzu.
- Prodávající má právo odstoupit od Smlouvy v případě, že je objednaný Kurz vyprodaný či nedostupný, Prodávající přerušil činnost nebo poskytovatel prostor Kurzu prostory neposkytl nebo podstatně navýšil cenu nájmu prostor. V takovém případě Prodávající o situaci bezodkladně informuje Kupujícího a ve lhůtě čtrnácti dnů mu vrátí zaplacenou Kupní cenu za Kurz. Vrácení Kupní ceny proběhne stejným způsobem, jakým byla Kupní cena uhrazena.
- Prodávající si vyhrazuje právo ze závažných důvodů strany změnit datum kurzu. V takovém případě má Kupující právo na vracení peněz, nebo výběr jiného termínu totožného Kurzu, který byl ze strany Kupujícího objednán.
VII. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
- Prodávající odpovídá Kupujícímu, že Kurz nemá vady, tzn. že účast na Kurzu bude Kupujícímu umožněna v ujednaném rozsahu a počtu. Kupující bere na vědomí, že existence vad se posuzuje s přihlédnutím k ustanovením tohoto článku. Prodávající dále odpovídá za to, že je Kurz poskytnut ve shodě se Smlouvou. Shodou se Smlouvou je zejména to, že:
- obsah Kurzu odpovídá popisu na webovém rozhraní;
- Kurz je poskytnut v dohodnutém termínu a na dohodnutém místě;
- Kurz trvá po uvedenou dobu.
- Prodávající negarantuje Kupujícímu žádné výsledky po absolvování Kurzu. Kurz má pouze vzdělávací účel.
- Kurz je možné reklamovat v průběhu jeho konání nebo bezodkladně po jeho skončení. Dodatečně zjištěné vady je nutné reklamovat bez zbytečného odkladu po tom, co se o nich Kupující dozví. Nejpozději lze vadu Kurzu reklamovat do šesti měsíců ode dne konání kurzu.
- Okamžikem uplatnění reklamace je okamžik, kdy byl Prodávajícímu oznámen výskyt vady a uplatněno právo z odpovědnosti za vady Kurzu.
- V případě vadného poskytnutí služeb má Kupující zejména právo na bezplatnou nápravu, je-li taková náprava možná (zejména je-li reklamace uplatněna v průběhu Kurzu); právo na přiměřenou slevu z ceny (zejména není-li vadu možné odstranit v průběhu Kurzu); právo na odstoupení od Smlouvy (je-li vada takového charakteru, že jde o podstatné porušení Smlouvy).
- Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady v sídle Prodávajícího na adrese M-EDU s.r.o., Řepčínská 155/15, Řepčín, 779 00 Olomouc, nebo na e-mailu: info@mmedu.cz.
- Kupující je povinen jednoznačně určit, k jakému Kurzu se uplatnění vad vztahuje, a to předložením příslušného daňového dokladu, popř. jiným věrohodným způsobem. Při uplatnění reklamace Prodávající doporučuje co nejpřesněji popsat, v čem vadu Kurzu Kupující spatřuje.
- Prodávající je povinen Kupujícímu-Spotřebiteli vydat písemné potvrzení o tom, kdy Kupující-Spotřebitel právo z vad uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace požaduje. Tímto potvrzením je i kopie reklamačního protokolu.
- Prodávající nebo jím pověřený pracovník rozhodne o reklamaci ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle typu Kurzu, která je potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace, včetně odstranění vady, musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů, ode dne uplatnění reklamace. Lhůta pro vyřízení reklamace počíná běžet dnem následujícím po uplatnění reklamace. Lhůty dle tohoto ustanovení nejsou závazné vůči Kupujícímu, který je podnikatelem.
- Kupující je povinen poskytnout Prodávajícímu veškerou součinnost k ověření existence reklamované vady a k jejímu odstranění.
- Po vyřízení reklamace Prodávající informuje Kupujícího buď prostřednictvím SMS, e-mailem nebo telefonicky.
- Prodávající je povinen Kupujícímu-Spotřebiteli vydat písemné potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. Tímto potvrzením je i kopie protokolu o vyřízení reklamace.
- V případě oprávněné reklamace má Kupující-Spotřebitel právo na úhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, přičemž jsou tyto náklady chápány jako nejnižší možné. Kupující-Spotřebitel o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění. Kupující, který je podnikatel, právo na úhradu účelně vynaložených nákladů při uplatnění reklamace nemá.
VIII. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ
- Správcem osobních údajů je společnost M-EDU s.r.o., IČO: 11939516, se sídlem Řepčínská 155/15, Řepčín, 779 00 Olomouc (Prodávající).
- Správce při zpracování osobních údajů dodržuje povinnosti stanovené právními předpisy, zejména zákonem č. 110/2019 Sb., o zpracování osobních údajů a obecným nařízením Evropského parlamentu a rady (EU) 2016/679, o ochraně osobních údajů (GDPR).
- Kupující bere na vědomí, že Prodávající bude zpracovávat jeho následující osobní údaje:
- jméno a příjmení
- adresa bydliště
- elektronická adresa
- telefonní číslo
- číslo bankovního účtu.
- Zpracování osobních údajů Kupujícího uvedených v čl. VIII. 3 těchto obchodních podmínek je nezbytné pro splnění závazku ze Smlouvy. Účelem zpracování je poskytování služeb dle Smlouvy.
- Příjemci osobních údajů jsou orgány veřejné moci a jiné subjekty, jestliže to vyžadují právní předpisy (zejména finanční správa, správa sociálního zabezpečení), dále jiné subjekty v případě neočekávané události, ve které je poskytnutí údajů nezbytné za účelem ochrany života, zdraví, majetku nebo jiného veřejného zájmu nebo je-li to nezbytné k ochraně práv, majetku či bezpečnosti Prodávajícího.
- Osobní údaje budou zpracovávány po dobu účinnosti výše zmíněné smlouvy a po jejím skončení s nimi bude naloženo dle platné a účinné právní úpravy, zejm. dle zákona o účetnictví nebo zákona o dani z přidané hodnoty (za tímto účelem mohou být osobní údaje zpracovávány až po dobu 10 let od konce zdaňovacího období, ve kterém se uskutečnila transakce).
- Kupující má následující práva:
- právo na přístup k osobním údajům (Kupující má právo od Prodávajícího získat informace o tom, zda zpracovává jeho osobní údaje, a pokud ano, o jaké údaje se jedná a jakým způsobem jsou zpracovávány. Kupující má také právo, aby Prodávající bez zbytečného odkladu opravil na jeho žádost nepřesné osobní údaje, které se ho týkají. Neúplné osobní údaje má Kupující právo kdykoli doplnit.);
- právo na výmaz osobních údajů (povinnost Prodávajícího zlikvidovat osobní údaje, které o Kupujícím zpracovává, pokud jsou splněny určité podmínky a Kupující o to požádá.);
- právo na omezení osobních údajů; proti zpracování, které je založeno na oprávněných zájmech Prodávajícího, třetí strany nebo je nezbytné pro splnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, má Kupující právo kdykoli vznést námitku;
- právo na přenositelnost údajů (Kupující má možnost získat osobní údaje, které správci poskytl, v běžném a strojově čitelném formátu. Tyto údaje může následně předat jinému správci, nebo pokud je to technicky možné, žádat, aby si je správci předali mezi sebou.)
- Právo kdykoli odvolat souhlas se zpracováním osobních údajů v čl. VIII. 3 se neuplatní, jelikož osobní údaje Kupujícího jsou zpracovávány z důvodu plnění smlouvy uzavřené s Kupujícím, nikoli na základě souhlasu se zpracováním.
- Prodávající bude zpracovávat fotografie Kupujícího na Kurzu, pokud k tomuto Kupující udělí souhlas. Se zpracováním své fotografie má Kupující právo kdykoliv odvolat svůj souhlas. Odvoláním souhlasu není dotčena zákonnost zpracování vycházejícího ze souhlasu, který byl dán před jeho odvoláním. Souhlas lze odvolat zasláním e-mailu Prodávajícímu, ve kterém Kupující projeví svou vůli souhlas odvolat.
- V případě, že bude Kupující jakkoli nespokojen se zpracováním svých osobních údajů prováděné Prodávajícím, může podat stížnost přímo jemu, nebo se obrátit na Úřad pro ochranu osobních údajů. Více informací o právech Klienta je k dispozici na internetových stránkách Úřadu pro ochranu osobních údajů (https://www.uoou.cz/6-prava-subjektu-udaj/d-27276).
- Internetové stránky ( https://mmedu.cz/ ) mohou obsahovat cookies třetích stran, které slouží k získávání anonymních statistik o návštěvnosti a typickém chování na jednotlivých stránkách. Tyto třetí strany zpravidla neukládají v souvislosti s používáním cookies žádné osobní údaje, neboť jim identita návštěvníka stránky není známa.
- MIMOSOUDNÍ ŘEŠENÍ SPORŮ
- Pokud se Kupující domnívá, že Prodávající porušil své povinnosti ze Smlouvy, sdělí svoji stížnost na e-mailovou adresu info@mmedu.cz.
- V případě, že i přes vzájemnou snahu Kupujícího-Spotřebitele a Prodávajícího nedojde k dohodě na vyřešení sporné záležitosti, je Kupující na základě zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, oprávněn podat návrh na mimosoudní řešení spotřebitelského sporu.
- Subjektem mimosoudního řešení spotřebitelských sporů mezi Prodávajícím a Kupujícím-Spotřebitelem, je Česká obchodní inspekce. U České obchodní inspekce má Kupující-Spotřebitel možnost podat návrh prostřednictvím online formuláře, dostupného na internetových stránkách České obchodní inspekce: https://adr.coi.cz/cs. Kupující-Spotřebitel může podat návrh u České obchodní inspekce nejpozději do 1 roku ode dne, kdy uplatnil své právo, které je předmětem sporu, u Prodávajícího poprvé. Kupující-Spotřebitel může podat návrh také prostřednictvím platformy mimosoudního řešení spotřebitelských sporů EU, která je dostupná online na: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=CS. Tento návrh může podat jen spotřebitel žijící v EU na obchodníka se sídlem v EU.
- Jestliže sporné strany nejsou spokojené s kvalitou mimosoudního řešení spotřebitelského sporu a domnívají se, že v průběhu řízení došlo k porušení Pravidel pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů, mohou podat stížnost na adresu Ministerstva průmyslu a obchodu nebo na e-mailovou adresu adr@mpo.cz.
- Náklady spojené s mimosoudním řešením spotřebitelských sporů si strany nesou samy.
- ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.
- Smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná. Obchodní podmínky jsou přístupné na webové adrese https://mmedu.cz/
- Tyto obchodní podmínky může Prodávající měnit, či doplňovat. Tím nejsou dotčeny závazky smluvních stran vzniklé po dobu účinností předchozího znění obchodních podmínek.
- Obchodní podmínky, stejně jako Smlouva mezi Prodávajícím a Kupujícím, se řídí českým právem.
- Obchodní podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy uzavírané mezi smluvními stranami. Odlišná ujednání ve Smlouvě mají přednost před zněním těchto obchodních podmínek.
- Obchodní podmínky jsou účinné ode dne xxxx (datum zveřejnění obchodních podmínek).
Vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy uzavřené distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory
Odstoupení od smlouvy
Adresát: M-EDU s.r.o., Řepčínská 155/15, Řepčín, 779 00 Olomouc
e-mail: info@mmedu.cz
Oznamuji, že tímto odstupuji od smlouvy o koupi následující Kurzu:
Datum objednání:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa bydliště spotřebitele:
Datum odstoupení od smlouvy:
____________________
Podpis spotřebitele (bude-li formulář zaslán poštou)